vilken dag!

Vi akte till Justins jobbs bbq idag. Det var kul och skont att komma ut lite grann... Callie hade jattekul! Det var mycket barn och en stoooor vatten rush kana och en hopp borg.
Ella sov i vagnen hela tiden i skuggan. Hon at en gang och sommnade om igen. Hon ar bast!
Vi fick paket och present kort fran justins studenter och hans jobbarkompisar. Jattesnallt! Sa imorgon ska jag till target och kopa lite grejer!!



Callie ar i mitten som klattrar upp for stora trappan... =)



Callie kommer springandes och sager 'i did it!! i did it!!'
rushkanan gick sa snabbt att jag aldrig hann ta en bra bild pa henne... =)



Efter bbq sa bjod vi hit nagra kompisar som hade presenter m.m. till oss sa vi sa till dom att komma over pa middag. Det blev grillad kyckling, macaroni and cheese, en sallad och vitloksbrod som vi 'rostade' pa grillen! mums!. Enkelt och gott. Claypool family hade med sig en paj och dipp som jag aldrig hann ata... 
Ella vaknade precis och ville amma nar jag lagade mat saklart! Men det fick vanta, hon maste ju ga forst!! Claypool family har en dotter som ar 2 veckor gamal och en 3arig son. Sen var det Dover family, med en 6aring och tvillingar i Callie's alder! Sa man kan saga att det var VALDIGT livat har. Men Ella sov heeela tiden! Vaknade nar jag lagade mat och sedan en gang till och ammade men sommnade om pa en gang... Paisley, tva veckor gamla tjejen, var vaken i stort sett hela tiden. Dom sager att hon aldrig sover och att hon ar vaken mellan 1-6 pa natterna och gallskriker! Ar glad att Ella sover som hon gor! An sa lange i allafall! =)
Har ar en bild pa Callie och hennes sma kompisar som ater middag. Det blev grillad korv for barnen.

 

Ella bara sov i vaggan i varat rum hela kvallen. Liten, trott och varldens finaste!




Justins mamma akte hem tidigt imorse. Hon skulle ha stannat en till natt, men hade ju den dar begravningen att ga pa ikvall. Trist.



Farmor, Justin och hans sma tjejer.



Callie har haft kul med farmor i helgen. Har har hon fatt pussmunnar over hela sig. =)

Nu hor jag hur Ella borjar gora lite smaljud av sig sa det betyder att hon borjar vakna och vill ata! Sa jag ska satta mig och amma nu.
Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0