Tisdag och vilken harlig san!

Det ar host ute idag! Bara 21 grader och det kanns helt underbart!!
Har varit ute och lekt med Callie pa garden. Ammade Ella ute i solen. Hon myste i en av sina stora filtar... Callie sa burrr cold hela tiden... Tank att vi tycker det ar kyligt med 20 graders varme ute.. man blir bortskamd nar man bor i Florida!

idag tar vi en lugn dag igen.. Callie ar lite snuvig och jag vill att hon ska bli frisk nu!!! Hon hostar och hostar och det verkar jobbigt for henne. =( Ella sover och sover som vanligt! Hon ar sa snall an sa lange och latt att ha att gora med!

mamma och pappa skickade paket igar med en massa grejer till Callie och Ella. Och aven mig! en massa tidningar och annat skoj! Sa nu ska jag satta mig med en kopp kaffe och lasa svenskt skvaller! Harligt!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0