Svarmor pa g...

Svarmor ar i bilen pa vag upp hit och halsa pa. Justin ar hos lakaren for sin axel. Och jag sitter har med tva sma flickor som sover. Callie ligger i varan sang och Ella ligger i vaggan har intill mig...
Snacka om att mitt mamma hjarta har vaxt! Kan inte forsta att jag har fatt sadana har fina flickor!! Och ja, alla som vantar tvan, det gar att alska andra barnet lika mycket som forsta barnet!

 

Callie har verkligen varit toppen! ingen avundsjuka och hon bara vill hjalpa till. Sa jag hoppas att det fortsatter sa har! Ella ater jattebra! Och nu har min mjolk borjat komma sa smatt och det verkar hon ju gilla! Hon bajsar och kissar for fullt sa allt verkar ju fungera med hennes mage ocksa! =)

Nu tankte jag satta mig en stund innan svarmor kommer och innan Justin kommer hem och flickorna vaknar. Bara ha lite tid for mig sjalv. Har lagt upp lite gronsaker och dipp pa en tallrik som jag ska mumsa pa ocksa! gott!

Pratade med en stolt mormor och morfar over webcameran for ett tag sen ocksa. Lyckan ar stor over hela varlden att varan lilla Ella har kommit till oss! =)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0