Sondag och en till ledig dag imorgon...

For Justin alltsa... Det ar ju lang helg har som jag skrivit tidigare sa vi har blivit lite bortskamda med att ha Justin hemma. Vi bara latar oss! Justin har malat spjalsangen idag, en till omgang imorgon och sen ar den klar att flyttas in i rummet!! Langtar tills jag kan sta dar och dromma mig bort i lillans rum och tanka 'tank att hon kommer bo har snart' =) 11 dagar tills BF!

Callie kom sent sang i kvall, men det blev en sen nap, sa vi far skylla oss sjalva!
Det har regnat och varit busvader har. Trakigt nar Justin ar ledig. Men a andra sidan ganska skont, for da finns det inga masten!!

Det blev hemma gjorda hamburgare idag pa grillen. Gott, men jag fick halsbranna som vanligt efterat...

Imorgon ar en annan dag utan planer. Justin ska klippa sig, och jag hoppas pa fint vader sa vi kan vara ute och leka med lilla gummsan! Sista dagen innan pappa gar och jobbar, vad hon ska sakna honom pa tisdag igen!

Nej, nu ar det dags for sangen!!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0