Sondag i vart hus...

Latmaskar har vi varit idag. Jag ammade Ella kl 6 imorse, sommnade om igen och sedan sa vaknade Callie runt 7 tiden...  Justin vaknade inte forran halv 12 imorse och sedan har han suttit och tittat pa amerikansk fotball i stort sett hela dagen och da och da busat med Callie eller gosat med Ella. Och jag har lyckats fa en kram lite da och da ocksa! =) Han ar verkligen en toppen pappa!

Kyckling sallad at vi till lunch. Det var gott och nyttigt! Jag har nastan tappat all vikt pa en gang! Har typ 2 kg tills jag ar nere till vikten som jag var innan jag blev med barn! Fast magen ar ganska degig fortfarande! =)

Callie har ritat och ritat som ar favoriten just nu... Hon fick en ny prinsess malarbok igar som hon flitigt har ritat i. Det var en av storasyster presenterna...
Ella bara sover och sover. Nu vantar jag pa att hon ska vakna nar som helst och vilja ha lite mat. Sedan hade jag tankt att bada henne. Callie sover pa soffan en stund... Och tvattmaskinen gar varm. Forvanad vad tvatt en liten person som Ella kan skapa. Och saklart Callie som behover byta klader flera ganger om dagen for hon blir sa skitig nar hon ar ute, eller inne ocksa for den delen... =) Man undrar hur hon lyckas bli sa smutsig ibland...

Vad mysigt det ar att ha en bebis i huset igen! Lyckan ar stor har hos Noe familjen!
Na, nu ska jag ga och se om Ella kanner for att amma lite..

Hoppas ni har haft en mysig sondag ocksa!!
vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0