Reserverat en barnvagn..

Efter mycket om och men har jag nu bestamt mig for att kopa en sida vid sida jogging barnvagn till dom sma. Kanner att jag har mer andvanding av den. Den barnvagnen jag hade bestamt forut utgick ur sortimentet sa jag fick forsoka hitta en ny. Nu till problemet. Att betala med svenska visa kortet! Har ju fatt pengar fran mina kara foraldrar till vagnen och jag har reserverat vagnen pa en san har 'bjudningssida' och 'vann'... och for att betala maste dom ha bank information etc. Men min bank ar ju svensk sa det kranglar! Kanske far ga och ta ut pengarna och sen satta in dom pa var bank, men da forlorar jag ju pengar pa vaxelkursen m.m. Grrr... Irriterande. Eller sa far jag helt enkelt kopa den nagon annanstans och da betala lite mer... Men det kanns ju ocksa surt!

Denna blev det i dessa farger...


Nu ska jag och Callie snart ga ut och ga och sedan till lekparken en svang. Drack en kopp kaffe och haller pa att svettas ihjal nu! Sa nu ska jag ga och dricka ett glas isvatten sa kanske kroppen kyls ner igen. haha...

Justin jobbar idag efter sin 4dagars helg. Kl 4 imorse klev han upp, och jag drog tacket over huvudet och sov vidare... Hade i allafall daligt samvete, men inte tillrackligt for att ga upp och fixa frukost at han... =)

Imorgon har jag doktorbesok igen!! Kul att se om det blivit nagon framgang. 9dagar kvar tills BF. Fatta vad nara och det kan ju verkligen handa nar som helst! Men det har jag ju i och for sig sagt lange nu och ingenting hander... Har i allafall forvarkar. Det ar val i allafall alltid nagot!! Och jag har som 'mensvark' i ryggen hela tiden... Valdigt irriterande. Jag hoppas pa en 09-09-09 bebis! Formodligen inte, men hoppas kan man val fa gora! =)

Nu ar det dags att gora i ordning oss och ta vara pa dom sista dagarna med bara mig och Callie... snart ar vi 3 har pa dagarna! =)
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0