Meet the Robins

Ja vi har tittat pa Disney film hela morgonen, eller ska jag saga formiddagen... Meet the Robins tror jag den hette... Helt ok. Callie tyckte den var spannande saklart.
Ella ligger har hos mig nu helt klarvaken och tittar runt med nappen i munnen. Sotast saklart!
Callie mar battre idag och har ingen feber!!! Skont! Hon fick halla i Ella imorse, efter att hon tvattat handerna riktigt noga. Och hon var saaaa glad! Holl i henne lange lange. My sissy sager hon hela tiden... Haha!  Hon har ju varit sa ledsen att hon inte fatt halla i henne och vara upp i henne dom sista dagarna nar hon varit sjuk... Vi har varit sa radd att lilla Ella ska ocksa bli sjuk... Callie ar en san snall storasyster och jag ar sa glad att allt har gatt sa bra!! Det hade ju kunnat vara tvartom ocksa, att hon inte alls tyckt om att ha en liten att dela mamma och pappas uppmarksamhet med... Lycklig jag ar att jag har en fin familj! 

Idag har vi inte nagra planer annat an att aka och kopa glass pa en ''icecream bar". Justin hade en kompis har igar och dom satte upp till kl halv 6 och drack ol och snackade skit och spelade poker sa han ar lite sliten idag. =D Plus att det ar forsta dagen Callie mar battre sa man vill ju ta det lite lugnt med henne...

Na, nu ar det dags att mata lillan igen. Och sen ta en dusch och gora mig i ordning for dagens aventyr... Ska ut med dubbel vagnen nar det svalnat lite ute! Ar nu 31 grader ute! Men sag att det ska regna i eftermiddag, men hoppas att jag hinner ut en svang i allafall!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0