Lycka!

Vilka harliga dagar jag har haft hemma. Min familj ar underbar och vi alla gar omkring som pa sma moln av lycka! Vilka fina barn jag och Justin har!
Har for ett tag sen stoppat Callie i sang. Sen satt jag och Justin i soffan med varat nya lilla underverk och gosade. Tank att vi lyckat skapat en till helt perfekt bebis!

Ella ater jattebra. Varannan till var tredje timme. Min mjolk har kommit in riktigt idag och det gor lite ont. Tog en dusch och fick massera ut lite mjolk for dom var sa fulla och lillan hinner inte med att ata. Det kandes mycket battre efter det.

Callie har varit med farmor och Justin och handlat idag. Dom kom hem med en massa gott som sushi och en massa mat till skafferiet. Hon hade varit jatteduktig och snall som tur var!

Sen kom Liz, Mitchell och Ryan och ville se Ella. Callie och Ryan lekte och stokade till i Callie's rum som vi precis hade stadat typ 10 min innan Ryan kom hit. oh well, vad gor det. Callie hade roligt och det ar ju det om ar viktigast!

Till middag grillade vi lax och hade fullkornsris och sallad till. Maste ju borja passa vad man ater nu nar man maste tappa extra kilona man lagt pa sig. Men min mage har faktiskt gatt ner sig riktigt bra. Skont, och snart kommer jag nog i mina vanliga byxor... Men magen ar ju ganska dallrig om man sager sa! =) Snart kommer vagnen sa jag kan borja ut och ga och tappa kg. Men ammningen hjalper ju den ocksa... Men jag kanner ingen stress utan tar det som det kommer... Ner gar man val alltid for eller senare med lite jobb! =)
Men samma som forra gangen med Callie. Jag har mer cravings nar jag ammar an nar jag ar gravid. Vill ha sotsaker och tanker pa mat hela tiden och skulle kunna proppa i mig allt mojligt. Men man branner ju mer av att amma ocksa...

Justin var hos lakaren igar och tittade axeln. Och han behover inte ha pa den dar 'sling' vad det nu heter pa svenska... Den som haller upp armen, det blir varken battre eller samre med den sa dom. Men det tar nog 3 till veckor innan han kan borja andvanda den, och sen blir det till att rehabilitera och kora pa lugnt ett tag... Han ar sa rastlos nar han inte kan trana!

Imorgon har Ella en well check up hos doktorn. Hoppa att allt ar bra! Men det borde det ju vara. Hon ater, bajsar och kissar for fullt! Bajset har borjat blivit harligt gult ocksa av att mjolken kommit in. Hade glomt hur bebis bajset ser ut... Det ar ganska ackligt! =)

Nu ska jag snart ga och sova. Kanske forsoka se om Ella vill amma innan jag sommnar men det lar hon val inte vilja, utan vill nog hellre vakna typ 30 min efter att jag sommnat eller natt! =)

Vi hors!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0