Lite da och da...

... Har det blivit pa senaste tiden... Har inte haft san stor inspiration till att skriva...

Skriver en uppdatering om dom sista dagarna...
Lordag sov Ryan har, det var hennes pappas fodelsedag sa dom gick pa bio sa det var lika bra att hon fick sova har. Tjejerna sov pa baddsoffan i blivande bebisens rum, och dom lag och skrattade och pratade i timmar efter att dom skulle vara i sang... Tank vad hon ar stor nu Callie!! Och jag kommer ju ihag hur kul det var nar man var liten nar man fick ha kompisar hos sig eller sova borta, det var spannande och mycket prat, skvaller m.m. Det ar val inte sa 'hog niva' pa Callie's och Ryan's konversationer an, men kul har dom!! Men jag fick alltid tjata att fa sova borta och dom tyckte alltid att 'vi kunde val ses imorgon istallet'... Jag tycker att det ar kul att Callie kan ha kompisar som sover over..

Jag och Justin hade film kvall pa lordagkvallen medans Callie och Ryan skulle sova. Justin akte och kopte glass och hyrde obsessed, med Beyonce. Den var jattebra tyckte jag!
Tjejerna sommande inte forran vid 00.00, och dom vaknade inte forran vid 9 pa sondag morgon.
Da kom Ryans mamma och pappa och hamtade tjejerna och tog med sig dom sa jag och Justin fick en 'break'.
Justin dammsog ut bilen, jag latade mig och sen sa akte vi till starbucks och fikade kaffe och kaka och sen gick pa target och tittade pa lite bebis saker, bla en madrass som vi ska kopa till spjalsangen. Hittade den vi ville ha, sa vi ska hamta den till helgen. Sen foljde jag med Justin nar han klippte sig. Det tar alltid san lang tid, manga militar killar maste ju klippa haret pa sondagar sa det ar laaaang ko. Jag och Justin satt och pratade och tittade pa hus i San Diego pa hans I-phone medans vi vantade... Han har en speciell 'dam' han vill ska klippa sitt har sa han far alltid vanta extra lange. Hon var saaa besviken att Callie inte var med den har gangen, for hon hade klubbor m.m .till henne... haha.. Vi fortsatte sen till affaren och kopte glasstarta som vi tog med oss, (efter vi hamtat Callie) till vara kompisars hus, (dom som har tvillingar i Callie's alder) pa bbq. Dom hade steaks and ribs och en massa annat gott att ata! Callie hade kul, men var lite trott efter allt lek med Ryan och bara en 30 min nap... Tvillingarna ar jattebusiga men jatteharliga barn!!

Mandag sa stoppade jag och Andrea in alla barn i baksatet pa Andreas bil, Callie, Kayla och nyfodda bebisen Rhett, och akte till Cordova Mall. Andrea skulle shoppa nya byxor och jag foljde med sa jag kunde passa Rhett och barnen medans hon var i provhytten... Rhett ar saaaa liten och fin! Vad snabbt man glommer hur sma dom ar! Han ar bara 2 veckor, och Andrea har redan gatt ner i stort sett all vikt aven fast hon ater som en hast! tank om man var san... Sjalv har man kvar vikt fran Callie... =/
Iallafall sa var vi helt slut nar vi akte darifran. Callie och Kayla levde rovaren och Rhett blev hungrig precis nar Andrea fick hjalp med byxor m.m. sa ett tag var det ganska haktigt. Det var mycket springa fram och tillbaka till toaletterna... Callie maste kissa, sen sa maste Kayla's bloja bytas, eller sa var det Rhett's bloja, och sen maste Callie kissa igen, och sen var det nan som bajsade... Ja ni hor... Och jag ar hoggravid och kan knappt ga for det gor sa ont i backenbenet (heter det sa?) och tva tvaaringar som sprang omkring och en nyfodd som kraver sitt. Det var nog tur att min bebis fortfarande ar i magen... Vi sa nar vi akte darifran att det har gor vi nog inte om pa ett bra tag... haha...
Hem kom Andrea med nagra pasar klader i allafall och det var ju det som var viktigast!

Pa mandag kvall akte vi och tittade pa nar Justin spelade sin Amerikanska fotball med jobbet. Callie ramlade pa laktaren och slog i ogat sa nu har hon ett jattefint bla oga. Vi fick ga till pappsen och fraga om is, och Callie var saaa stolt over sitt oga. Och nar hon ser sig sjalv i spegeln bara skrattar hon... Hon ar sa harlig!

Idag tisdag har jag varit och stor handlat. Handlade en massa, jag hade i baktanken att kanske kanske detta ar sista gangen jag gar och stor handlar innan jag far bebisen och dar far jag skicka Justin nasta gang  och vem vet vad han far med sig hem... haha! Sa det blev mycket konserver, och frysen ar full och andra bra och ha grejer som jag bunkrade upp med.

Jag har haft mycket vark och spanningar i magen. Det kanns att det ar nagonting som hander dar inne men vad vet jag inte... Och inte nar det kommer handa heller... Men att nagonting hander ar val bra det iallafall.

Imorgon onsdag har jag mitt doktorsbesok igen. Lyssnar val pa hjartat och tittar mitt blodtryck m.m. som vanligt. Annars sa hade jag tankt att stada pa morgonen. Golvet blir skitigt sa snabbt av allt hundhar, och hunden som springer in och ut m.m. Och Callie som spiller allt mojligt forstas!
Iallafall sa har vi hittat ett nytt hem till hunden, nya agaren kommer pa lordag och hamtar honom! jag ar saaaaaaa glad att jag antligen har fatt min vilja igenom att gora oss av med hunden. Callie blir nog ledsen men hon kan leka med vara kompisars hundar. Nu blir det INGA mer hundar for oss pa ett braaaaa tag. Barnen ska bli aldre och dom kanske kan fa en liten hund, en liten dvarg tax eller natt, eller en katt? Men katt vill inte Justin ha... Hur som helst vill jag inte ha nagra djur alls nu nar vi vantar en liten bebis till! Jag ar saaaa glad att jag slipper ha hunden runt bebisen, en mindre sak jag behover ora mig for!!

Oj, vad langt det har blev och vad mycket vi hunnit med odm har dagarna... Kanske skulle ha bloggat lite varje dag i allafall, men det ar ju sadar att vara busy busy...

nu ska jag dricka mitt te som vanligt och sen hoppa i sang!
Vi hors!!


Kommentarer
Postat av: simone

Hallå där :) Hur mås det? :)

2009-09-03 @ 14:56:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0