Just nu...

... Onskar jag mig ett tyst morkt hus sa jag kan lagga mig och sova bort min huvudvark... Men idag ar det Fotball sunday och amerikansk fotball ar pa tvn pa hog niva! Bara ett litet tag till dock, for snart aker Justin till en kompis och ska titta sa da blir det tyst! Cecilia och Genesis kommer hit och umgas, och Callie och Genesis kan leka lite...
Forhoppningsvis hinner jag lagga mig och vila en stund och min huvudvark kan forsvinna!!  Bada tjejerna sover nu! Skont!!

Natten har varit jobbig! Ella ar inte problemet utan det ar Callie som inte kan fa ro att sova! Hon vill leka eller sova i varan sang (som ar ett stort NEJ for da far jag sova annu samre!) Hon har borjat komma in till varat rum och star har och grinar... Sa jag far ga tillbaka med henne till hennes sang, stoppa om henne, sitta dar en liten stund och sen ga ut. OCh sen typ 30 min senare ar hon i varat rum igen... Ella ammade och ammade igar natt ocksa, sa jag tror inte att jag fick en hel timmes somn nagon gang under natten... Trott var bara fornammet nar jag skulle upp imorse kl halv 8 da jag gav upp att ga tillbaka med Callie till hennes rum. gav henne flingor, bryggde kaffe och Ella var vaken och hon spydde saklart over mig... Underbara sma barn, vad jag alskar dom aven fast dom inte vill att mamma ska sova nagonting!!!

Nej, nu ska jag passa pa att vila ogonen lite!
Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0