Jobbig eftermiddag...

Callie vaknade med over 39 graders feber efter hennes tupplur... Jattevarm var hon... Jag och Justin fick forsoka tvinga i henne medicin, men hon vagrade att ta den! Spottade bara ut! Forsokte i mjolk, i juice och allt annat. men inget funkade... Lite fick hon i allfall i sig efter mycket grin och skrik och febern gick ner...
Jag har haft huvudvark fran helvetet... Tror jag har druckit for lite vatten idag.. Forsokt och drickt och drickt och tagit alvedon men inte har den gatt bort..
Ella har varit ovanligt mycket vaken och velat blivit hallen i eftermiddag och hon har velat ammat jattemycket... Jag var orolig att hon inte madde bra heller, men inget feber hade hon sa jag tror bara att hon vaxer och behover mer mat...
Callie har varit jattemammig och det har varit svart da vi maste halla henne borta fran Ella sa inte hon blir sjuk. OCh da blir Callie ledsen for hon ar ju van att fa pussa, gosa och halla i Ella och hon forstar ju inte varfor hon inte far langre... Pust! Var helt slut nar hon gick och la sig... Hon gick annu en gang valfritt i sang, jag tvattade hennes lakan sa bacillerna skulle bort och nu har jag torkat bord och alla ytor med sa alla bacieller kommer bort forhoppningsvis.
Jag hoppas hon mar battre imorgon. Men det verkar ga nagonting nu, for flera bekantas barn har hog feber just nu...
Hoppas hoppas hon mar battre imorgon, och jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk som har lilla Ella att ta hand om. Har forsokt ha Ella i varat sovrum mycket idag, har ammat har inne m.m. och vi har tvattat handerna som tusan, for att hon inte ska bli sjuk. Det vore ju hemskt. Hon som ar sa liten... =( Justin har forsokt sitt basta att hjalpa mig, men det ar ju inte latt nar Callie bara vill ha mamma och jag maste amma. Han har bytt bloja och rapat Ella och gjort sanna saker i stallet... Han ar toppen!

Nej, nu ska jag ga och ata nagonting och hoppa i sang! Justin var ocksa helt slut och har sommnat i soffan! =)
Behover jag saga att det blev inget att aka och titta pa fotboll i kvall...?
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0