illa...

Det ar illa med Justins axel... Han kommer inte kunna anvanda den i 3-4 veckor minst och sen blir det rehablitering m.m. efter det. Snacka om perfekt precis nar vi ska ha barn!! Han kommer inte kunna kora mig till sjukhuset, for just nu ater han medicin som ar for starka for han sover typ bara, han kommer inte kunna vara till nagon hjalp under forlossningen, han kommer inte kunna lyfta bebisen och hjalpa mig efter att hon ar fodd, och han kommer inte kunna lyfta Callie och sa heller... Less man blir! Sa nu hoppas jag pa att jag kommer ga over tiden istallet sa han kan bli battre och han kan hjalpa mig lite grann i allafall...
han har jattedaligt samvete, men det ar ju inte hans fel att han gjort illa sig. Vi far ta det som det kommer och gora det basta av situationen helt enkelt! Vem vet, om nagra dagar kanske han kanner sig battre och kan andvanda ena armen battre i allafall... typiskt ar det ju iallafall och det ar ju situationer som denna man onskar man hade familj narmare...Far ta det som det kommer som sagt!

Nu till nagonting roligare!!
Ikvall akte jag och Callie med Liz och Ryan till militarbasen dar dom hade en Hawaii night for familjer. Dom hade hopp borg och en jattestor ruschkana som Callie klattrade upp for och akte ner... She loved it! Sen hade dom ett hawaii band som spelade musik och sen kom nagra hula hula tjejer och dansade och en kille. Och jaklar vad dom kan skaka pa hofterna! Onskar jag ocksa kunde gora det! haha...
Killen dansade ocksa med eld en gang och Callie var helt betagen och tittade med stoooora ogon!
Gratis mat hade dom ocksa! =) Beans, pulled pork och coconut rice. JATTEGOTT!!

har ar nagra bilder fran varan kvall!
Ni ska veta hur nervos jag var nar Callie klattrade upp for dom dar sma stegen till ruschkanan. Ser ni hur hog den var!? Sjalvklart klarade min lilla Callie det, kavat som hon ar, och hon var en av dom minsta som klattrade upp utan problem. Alla tyckte hon var saaaa duktig som klarade av det och inte var radd, da en del aldre pojkar vande om och klattrade ner igen. haha.







Uppe pa scenen och gor hula dans.



Hon har rod 'snow cone' over hela trojan. Det ar som en isglass typ...




Sotisen min!


Kommentarer
Postat av: diana ♥

Så söt hon är! Har just nu tävling på min blogg om valfritt personligt namnsilversmycke, var gärna med och tävla!! =) ♥ Kram

2009-09-12 @ 20:33:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0