Hade tankt att baka...

...en kladd kaka. Men sa sag jag att jag inte hade natt kakao kvar. Otur, eller kanske tur, for da behover jag ju inte ata den... =)

kom precis hem fran lekparken med callie. Det var varmt, men Callie har ju alltid roligt, an om det var lite barn dar i dag. Hon gungade och sprang omkring... Fast man ska val inte klaga, det var 'bara' 30 grader idag! Rena rama host vadret!

I eftermiddag sa har jag lakarbesok igen. Hoppas pa nagra goda nyheter. Men jag kanner inte nagon skillnad idag fran igar, sa man far val bara hora 'hon kommer ut nar hon och din kropp ar redo for det'... Pust. Jag vet ju det, men nar ar det da? Imorgon, om en vecka eller kanske 2 veckor? Pust igen...

Na, har borjat tanka att jag ska inte bara ga och vanta pa att lillan ska komma utan njuta av tiden som jag och Callie har tillsammans. Den har tiden kommer ju aldrig komma tillbaka nar det bara ar hon och jag! Och jag lovar att jag har skamt bort henne riktigt pa slutet... =)

Nu ska jag sopa igen som vanligt. Hundhar overallt!! Gubben som skulle ha hamtat Rosco i lordags andrade sig och ville inte ha en till hund, da han redan har 2. Sa nu far vi leta vidare! Har precis fatt 2 e-mail igen om honom sa jag hoppas hoppas att nagon kan komma och hamta honom snart!! Jag orkar inte med honom langre och Justin jobbar sa langa dagar att han inte heller orkar leka och ta hand om honom som han onskar att han kunde... Sa det ar battre om han far komma dit han ar alskad och val omhandertagen. Jag vet nu verkligen att jag INTE ar en hund manniska!! Andras hundar gar toppen, men inte att ha egen hund! Men det vet man val inte forran man testat. Och nu har jag testat klart! Hoppas att vi hittar ett nytt hem at honom innan bebisen kommer sa jag har en mindre grej att gora...

 
Rosco

Dags for lunch och sen en dusch innan vi ska skynda ivag till lakaren, formodligen sen som vanligt! =)
VI HORS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0