Hade ju tankt att inte behova skriva detta...

... men idag gar jag in i vecka 40, dvs, 39 fullgangna veckor. Suck... Hade ju hoppats pa att ha bebisen har redan hos mig... Men ingen bebis an.
Kanns som hon ar annu lagre ner i allafall... Det gor annu ondare nar jag gar. Och ont kan ju vara ett bra tecken kanske? Hon kommer nar hon kommer, men visst skulle den har helgen passa bra? Latt med barnvakt till Callie eftersom alla ar lediga pa helgerna... Kanske hon vantar tills sitt datum den 18e september? En punktlig tjej kanske?

Fick i allafall ett telefon samtal av Justin nyss. Han ringde och sa att han gjort illa sig... =( Blev radd forst att det var allvarligt, for han ringer ju aldrig och klagar pa att han har ont och sa, men tydligen hade dom spelat fotball i morse och han hade slangt sig och gjort illa axeln. Han hade varit till doktorn men dom kunde inte gora nagonting just nu, utan han fick tid pa mandag.. Sa nu skulle han ga och prata med sin chef och sen ringa mig och jag maste nog aka och hamta honom for han kan inte kora bil... =(

Nu ska jag ta en dusch och gora i ordning mig utifall att jag maste hamta han snart...

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0