God Natt

Har precis ammat Ella och stoppat henne i sang och Callie har sovit i nagra timmar... Justin sitter framfor tvn och degar och jag ar pa vag i sang... For hoppningsvis vantar en enkel natt framfor oss!
Jag tog en jattelang tupplur i eftermiddag! mellan typ 2 och halv 6! Behovde ta igen lite somn...
Sen sa tog vi en promenad runt kvarteret och testade nya jogging vagnen. Det gick toppen! La filt m.m. runt Ella sa det inte var sa jattestor, och Callie liked it alot! Kanns skont att ha varit ute och rort pa flasket lite!
Sen kom vi hem och vi at cocunut rice and curry chicken. Yuumy! Callie at som en hast! Tank att hon alskar curry...

Imorgon blir det till Navy museum tror jag. Vi ar rastlosa och vill ut ur huset!!
Och forhoppningsvis sa kommer Andrea imorgon och tar bilder, for det blev ingenting idag for hon madde inte bra och hade inte fatt sova nagonting...

Nu ska jag hoppa i sang!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0