Fullt hus...

Idag har jag matt si sa dar... Trott och grinig har jag varit, och Callie har varit helt omojlig och inte lyssnat nagonting.
Min kara man bjod in en massa kompisar att komma och titta pa fotball och glomde saga det till mig och namde det sedan i forbi farten... sa jag blev skit stressad att stada upp huset, (han kan ju inte gora nagonting for axeln) och aka till affaren och kopa mat som vi skulle bjuda pa m.m. En annan dag hade nog passat mig battre, men det gick ju bra och vi hade roligt.
Jag och Cecilia,  en av Justins jobbar kompisars fru hade jatte trevligt och pratade hela kvallen. Dom har en liten tjej som fyllde 1 i juli.... Sen var ju Ryan har ocksa, och Callie och Ryan tjafsade i stort sett hela kvallen som systrar. Jobbigt! Och vilken skvaller byta Ryan ar... Callie gjorde det, Callie gjorde det. titta pa Callie... m.m. Vet att det ar den aldern hon ar i dock, men hon ar ganska bra pa att skylla ifran sig =).
Vi bjod pa kyckling, sallad och som en risironi eller hur det stavas... Cecilia hade med sig jattegod appel paj, och en annan kille hade med sig hemmalagad salsa, och chili con carne som var suuuuuper god!

Imorgon ska vi till en jobbar kompis till justin och ata lunch och titta pa fotball. Om jag kanner mig battre vill saga. Det var inte kul att ma sadar och vara vard och fixa och greja hela kvallen. Och justin var ju inte till mycket hjalp da han knappt kan rora sig utan att saga aj. aj. aj. =) nej, en annan kvall hade som sagt kanske varit battre, men nu gick det ju bra i allafall och alla hade trevligt.
Nu ska jag ga och lagga mig och forhoppningsvis sa ar mina svullna fotter battre imorgon! Dom kanns som dom ska sprangas!! Ryggen gor skit ont, for jag har statt hela kvallen kanns det som. Och huvudet dunkar... Sa jag ska slinka ner nagra alvedon och rakna far nu...
Sa godnatt varlden!

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0