fortfarande sjuk...

Callie har fortfarande feber och hon vagrar fortfarande att ta medicin! Rackarns unge! Hon har energi och ar nastan helt som vanligt. Lite mer trott men det ar det anda... Tankte att hon kanske haller pa att fa tander igen, men inga tecken pa det sa det ar nog forkylning...

Igar natt gick hon och sov vid 8. Sen runt halv 10 vakande hon kokhet och grinade och grinade. Hon la sig da i soffan drack lite och jag kunde 'gomma' lite medicin i mjolken. Da piggnade hon till och ville leka! Jag som precis var pa vag att sova!! Grr... Justin och jag gjorde allt for att fa henne i sang. Vid halv 12 klarade jag inte att vara vaken langre, jag gick och la mig och Justin stannade uppe med Callie. Hon  var vaken till kl 1 innan hon sommnade sa Justin...
Precis nar jag lagt mig pa kudden sa vaknade Ella och ville ata. Sa mycket for den sommnen, sa jag fick amma henne innan jag sommnade om igen... =)
Sen vakande Callie 2 ganger under natten, och Ella var vaken 2 ganger ocksa. Sa det blev inte sa mycket sova igar natt... Suck...
Behover jag saga att jag kokade extra starkt kaffe imorgon och tog en alvedon med det? haha...

Idag har vi varit hemma. Stadade lite grann, och Justin har stadat upp garaget. Ammat och ammat och varit ute en svang med Callie och promenerat runt och tittat, lekt med lego, ritat och lekt med pussel... Kan ju inte gora sa mycket nar hon ar sjuk... =(

Nu har Justin akt ivag och hamtat en kompis pa flygplatsen, och sedan skulle han kopa med sig na mat hem... Kyckling macka tror jag det blir fran firehouse mums.  
Skont att slippa laga nagonting.

Callie tittar lite pa tv. Kl ar halv 8 snart sa det ar nastan hennes bedtime!
Ella har precis atit och sussar nu i hennes vagga. Blir nog en till ammning innan jag gar och lagger mig... Ar trott sa forhoppningsvis vill bada tjejerna sova mycket i natt! Onsketankande?

Nu ska jag ga och satta mig och vanta pa att Justin ska komma hem med maten! Ar hungrig som vanligt!! =)

vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0