Familjen Noe

... Har mysdag idag... justin ar ledig och det anda vi har gjort ar busat, tittat lite pa tv, atit och atit igen...
Jag gar fortfarande i pyjamas, Justin i shorts och Callie i bara sma tosser. Underbar fredag alltsa!! Bara ingen kommer och knackar pa dorren for da blir det fart pa oss att hoppa i kladerna! haha...
Bebisen i magen mar bra och ror pa sig i vagor. Nar jag drack kaffe i morse 'stallde' jag koppen pa magen, och hon blev nog varm for hon gav mig forst en liten spark och sedan sa flyttade hon rumpan till andra sidan magen... Hon blev nog lite sur att jag vackte henne...

Den 'heta' konversationen idag har hemma ar namn till bebisen. Blir det Ella eller vad blir det!? Justin velar och har sig fram och tillbaka och jag kommer nog fa gratt har snart! Tank er, jag ar bara 25 och kommer redan ha gratt har... Det blir val snyggt det! =/
Nu ska vi fortsatta mysa, sen ska vi nog hitta pa nagonting ikvall. Vad vet vi inte an, men hanga med nagra kompisar ar planen just nu... Jag skulle hellre vilja foda barn, men det verkar ju inte handa sa plan B ar kompis hang! =)

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0