Ellas oga...

Ellas hogra oga har borjat fatt som gulaktigt var som kommer ut ur det. 'gogglade' det och det verkar vara tarkanalen som spokar och verkar vara vanligt och forsvinner inom 3 veckor.. Men for att vara pa den sakra sidan sa ska jag snart aka in och titta sa att allt ar bra. Lite 'var' kommer det ifran naveln ocksa. Hon tappade stumpen i fredags, och det borde vara ok, men eftersom vi aker in iallafall sa ska jag be dom ta en titt...

Annars sa var natten likadan som sondags natt... Ella var vaken fran ungefar midnatt till 5 pa morgonen. Ikvall ska vi gora varat basta att forsoka ha henne vaken. Ge henne ett bad etc. Men nar hon sover ar det ingen som kan vacka henne... Men vi ska forsoka lite battre ikvall, for usch vad jobbigt det ar, Dom varsta timmarna att vara vaken ar ju da!

Callie vaknade en gang ocksa precis nar Ella sommnat. Hon ramlade ut ur sangen! Sa hon lag pa golvet och grinade nar jag kom in. Gav henne lite mjolk i hennes kopp och hon somnade om ganska snabbt... Jag ar en trott men lycklig mamma idag! Tur det finns kaffe, annars hade jag nog inte klarat morgonarna! =)

Nu ska jag gora i ordning mig och aka till doktorn. Justin ska ta Callie till lekparken medans..

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0