Shopping

Shoppat idag! Ahhh vad kul det var! Kopte en massa nya trojor. Tankte vanta ett tag med byxor for jag hoppas att jag kan ga ner lite mer i vikt och fa kopa mindre storlek... =) Men trojor gar ju alltid att ha! Hittade aven en ammnings bh, och ett ammningslinne. Kopte aven en brostpump. Heter det sa? Och lite tillbehor sa att jag kan borja pumpa och spara lite mjolk sa jag kan borja ga pa gymmet och om jag behover aka nagonstans sa har Justin chance att ge Ella mat... Kopte aven stor ammningsskydd (som en filt man hanger runt halsen) som jag kan ha nar jag ammar offentligt. Har ska man ju inte visa nagonting, och ammning ute ar ju lite sadar... ALLA har askiter om det aven fast det ar sa naturligt och vi manniskor ar skapt sa...
callie fick nya zippy cups, och ny pyjamas. Kopte en hel del annat ocksa till huset m.m. Kul var det iallafall och skont att spendera en massa pengar! Vad man kan bli glad av det! =)

Ella har sovit hela dagen i stort sett. Hon var vaken en svang pa morgonen och en svang nu pa kvallen. Men annars har hon sovit och atit och bajsat...
Callie har busat hela dagen med mig och Justin. Skont det ar att ha Justin hemma den har veckan ocksa...

Imorgon blir det lekparken for Justin och Callie och jag ska stada huset. Det blir stokigt nar alla ar hemma tycker jag... Men det ar val for att jag inte plockar upp hela tiden utan latar mig med familjen i stallet...
Imorgon behovs det stadas pa badrummen och skura golven i allfall.

Ella hade en jobbig natt igar. Hon var vaken for forsta gangen mellan typ midnatt och 5 pa morgonen! JOBBIGT var det. Jag var sa himla trott. Justin var ocksa vaken en stund med henne... Tillslut vid 5 tiden sommnade hon... Vid halv atta vaknade Callie och jag trodde jag skulle do av trotthet, men efter en stooor kopp starkt kaffe sa kanndes det inte lika tungt... =) Satte pa en film till Callie och jag ammade Ella i soffan och sommnade till en stund, tills Callie sa mamma wake up! =)

Nu ar det dags for sangen!! Ska ga och pussa Callie pa pannan forst bara! Det ar nagot jag alltid maste gora varje kvall... Pussa henne och stoppa om henne igen efterom hon alltid sparkar av sig tacket!


Gamal bild pa Callie ifran febuari/mars tiden. Stor hon har blivit!!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0