Doktorn igar...

Och allt var bra med lillan!
Hon matte perfekt, och hade hjartslag pa runt 155. Med mig var allt bra ocksa... Dom gor ju inte sa mycket, kanns som man bara gar in och sen ut pa en gang. Men viktigtaste ar val att man far hora att hjartat pa lillan ar bra och mitt blodtryck m.m.
Sa nasta vecka ska jag dit igen! Forhoppningsvis slipper jag, men det tankte jag ju aven om denna veckan...
Har inte haft nagra mer kanningar pa att det skulle vara nara... Sa det skulle inte forvana mig och jag gar over tiden!
Usch hemska tanke! I natt jobbar Justin natten sa kanske hon vill komma ut i allafall? Det skulle ju inte forvana mig!! Hoppas inte att hon vill komma imorgon i allafall. Kanns lite trist om hon skulle komma pa 11e september som ar en san tragisk dag har... Men det ar nog ingen fara. Tror det blir en 20 nagonting september bebis...

Nu vantar jag och Callie pa att Andrea, Kayla och Rhett ska komma over en stund... Callie's rum ar som ett bombnedslag av leksaker och det syns inte att vi stadade dar inne igar! Konstigt att hon maste tomma ur leksakerna och inte leka med dom... Det ar kul att bara kasta ut dom... =)

Nej, ska ga och plocka ur diskmaskinen. Detta husarbete slutar aldrig, alltid ar det nagon maskin som ska fyllas, tommas, tvattas m.m. Men det ar ju vardagen!




Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0