14 dagar kvar...

Ar inte det underbart att se 14dagar kvar pa min nerraknare!? Det tycker jag. Varje dag, timme och minut ar en sekund narmare att fa traffa min lilla prinsessa...
Hon ar nu helt fardig utvecklad och ligger bara och vaxer till sig det sista baby fettet..
Var hos lakaren igar och allt var tipp topp. Hon ligger langt ner och har ju redan fixerat sig. Hjartslaget var runt 155 och allt med mig var ju bra ocksa!
Nasta vecka ska jag dit igen, och da blir det till att se om jag har borjat oppnat mig. Blir spannande att se.. Da ska Justin folja med sa han kan ta Callie!

I helgen ar det laborday weekend. Googlade vad det ar for nagonting, och sag att det var aven kallat International Workers' Day. Sa Justin har ledigt i 4 dagar nu vilket ska bli harligt!!

Justin har 2 kompisar har och dom sitter ute och dricker nan ol och snackar skit. Var dar ute ett tag, men blev riktigt uttrakad av allt militar prat och jobb prat mellan dom... Sa jag gick in och sitter nu har vid datorn en svang. Callie ar ute med grabbarna sa klart... Pappas flicka som hon ar.
Skont att fa lite tid att vara sjalv!

Nu ska jag ga och ta en tablett for halsbrannan. Jag satte tillbaka dom i medicin skapet idag, dom har statt pa diskbanken nagra manader nu for jag haft en san branna. Men idag nar jag stadade tankte jag att det var lange sen jag hade halsbranna sa jag kan nog stalla undan den nu... Men saklart att jag far halsbranna pa en gang!!
Oh well...

Vi hors snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0