underbar helg!

igar var en harlig dag!
Den borjade bra med att jag fick se min mormor och farmor pa mamma och pappas webcamera. Vad jag saknar dom! Ar sa trakigt att bo sa langt bort ibland... =( Dom sag pigga och krya ut iallafall och dom fick se bade Callie och Ella en svang! Ella sov och Callie pratade och sjong och hade sig som vanligt.

Sedan sa akte vi och traffade en massa kompisar pa en affar och kopte munkar till frukost! Jag valde en avlang med vanlijkram i mitten och jattemycket choklad pa toppen! MUMS! Callie fick en med kanel pa, jag valde den minst kladdiga till henne! ;) Och Justin kopte en vanlig munk. GOTT!

Sen akte vi da till den dar pumkin patchen och skulle plocka pumpor m.m. Men nar vi kom dit sa hade dom SLUT pa pumpor! Va!? slut pa pumpor. oh well... Vi klappade getter, kalv, gris m.m. och Callie sprang i ho labyrint och i majsfalt.

 
   
 



Min fina lilla familj. Ella fick hanga med i baby bjornen! =)

Sen blev det lunch pa Lamberts i Alabama! Alskar denna restuarang. Dom kastar brod som man far ta emot, kommer skamtar med en visar roliga saker, lagger forratterna pa papper bara pa bordet m.m. Kul stalle att ga pa! Callie fick en ballong nar vi atit upp allt! =)


Massa mer roligt gjorde vi pa eftermiddagen oc kvallen men det far vi ta imorrn for Ella vill ata och sen vill jag sova!

Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0