tvn ar avslagen...

... och musik ar pa istallet ikvall. Usch vad skont det ar att slippa tvn ibland! Det ar ju iallfall aldrig natt att se nu for tiden... Bara skit!
Callie ar i sang for natta och Ella ligger klarvaken pa en filt pa golvet pa magen och tranar nackmusklerna. Hon borjar bli riktigt stark min lilla tjej. haller huvudet jattebra nu, men sa ibland ser det ut att vara saaa tungt att hon liksom bara slapper det och later det hanga rakt ner. Haha, hon ar rolig min Ella.
Hon sov jattebra igar natt och jag hoppas pa en till lika bra natt!
Idag har hon antligen gjort tvan ocksa, hon hade inte gjort det pa 2 dagar. Men idag har det verkligen brakat till dar bak sa nu kanns nog den lilla magen battre!

Nu star en valbehovlig dusch pa schemat och sedan ska jag vika det dar stoooora berget med ren tvatt som ligger pa ena soffan i vardagsrummet. Har varken haft tid med en dusch efter joggingturen med vagnen idag, eller vika tvatthogen heller... Tjejerna har hallt igang mig hela dagen.
Traningsvarken kanndes battre efter att jag varit ute och sprungit men nu ar det nastan annu varre! Justin undrade varfor jag gick sa konstigt nar han kom hem, och han skrattade at mig nar jag sa att det var traningsvarken som gjorde det... haha.

Nej nu verkar Ella vara hungrig igen, sa det blir till att amma henne innan duschen. Fullt os medvetslos!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0