Torsdag, spya och pruppar!

Vart har denna veckan gatt? Tank att den ar nastan over! Det gar snabbt nar man har saker att gora hela tiden med tva sma! Kanns som man knappt hinner vakna innan det ar dags att ga och sova igen...
Natten har varit bra och jag var bara vaken 2 ganger. HUrra!

Nu ska vi ivag och fixa en massa rutin papper pa militarsjukhuset. blir nog sen som vanligt anda sa sitter jag har och bloggar... Knasig jag ar.. Men det ar ju sa mycket roligare att sitta har och lasas bloggar och dricka kaffe an att forsoka springa runt och fixa och fixa och tvinga Callie att kla pa sig nar hon inte vill... Blir trott pa att hora min egen rost tjata och tjata... Hur klarade min mamma det har med 3 ungar tro? =)

Callie spydde upp all mjolk over hela soffan i morse... Bara sprutade ur munnen pa henne... Men tror det var for att hon hostade sa mycket att det kom upp... =( Ackligt var det i allafall, men Callie hon tyckte det var roligt! Konstiga alskade unge!

Ella ligger och sma pruppar i vaggan brevid. Vilka tjejer jag har! haha!
Nej, nu ska jag dricka sista slurpen coffee och sen forsoka fixa i ordning oss. Jag ar sa gott som klar, men jag tycker jag ser sa trott ut aven med smink pa, sa jag kanske tar pa lite mer mascara! haha...
Nu ska jag forsoka kla pa nakenfisen Callie lite klader! Svarare an det later vissa morgonar nar hon bara vill springa naken! haha!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0