Storytime

Ja idag onsdag blir det story time pa en bok affar, Barnes and Nobles. Hoppas att Callie kan sitta och lyssna och gilla det! Det brukar aven bli sang och efterat sa ritar dom m.m.

Natten har varit bra, och jag kanner lite energi i kroppen nu till morgonen. Lite mer far jag nog snart da kaffet har bryggt fardigt... Kanner lukten fran koket... mmmm...
Callie ligger i soffan och tittar pa barnkanalen, det ar Dora saklart nu till morgonen som galler! Ella ligger i vaggan bredvid mig och sparkar med benen och gor lite sma sota bebis ljud... Hon borjar bli sa stor! hon vaknade vi 4 och sedan 7 imorse. Inte daligt snuttan! Det betyder mycket somn for mig! Callie vaknade en gang och hittade inte sitt vatten som hade akt mellan sangen och vaggen... Hon ar alltid torstig pa natten, precis som jag som alltid har en vattenglas vid sidan om sangen!

Nej nu pep kaffe bryggaren att den ar klar! Sa jag ska ta upp Ellie och satta oss med Callie i soffan en svang innan det ar dags att gora i ordning oss for storytime.
Jag hoppas att nagra andra mammor vill folja med oss, men det verkar som alla har fullt upp i dag eller sa ar barnen sjuka... =(
~update~ Dana ringde nyss. hon och tvillingarna kommer med oss! =)

Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så mysigt det låter med en sagostund :) Det tror jag inte finns hos oss.



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling nu. Du kan vinna ett valfritt smycke (bla, Oxxo Design). Perfekt lyx tycker jag :)

2009-10-07 @ 20:37:57
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0