Speciell dag idag!

Idag fyller min mamma ar! Grattis mamma pa fodelsedagen! Forra aret var vi pa stranden har i Pensacola och at Stooor choklad tarta och champang pa stranden! =D



Idag ska jag ta Callie till lekparken en svang. Var ett tag sen vi var dar nu... Sen i kvall sa kommer en tjej och ska 'traffa' Roscoe, hunden, och om hon tycker om honom sa ska han folja med henne och stanna dar!
Skont ska det bli att antligen behova 'slippa' bekymra sig over honom. Men Justin ar nog lite ledsen att han ska flytta. Men vi har helt enkelt inte tid och han ar saaa stor att ha runt tjejerna sa det ar battre han kommer till ett hem dar dom kan ge honom lots of Looove!



Sag att dom ska oppna Starbucks pa Arlanda! Yaay! Love Starbucks! =) Kul for er och snart sa kommer dom nog oppna inne i Sthlm skulle jag val tro... I loooove Starbucks frappucinos och Lattes! Yuuum!


greentea frappucino is the bomb dot com pa en sooolig och varm Florida dag! Och 'skinny latte' pa varma host dagar! =)


Igar sommnade callie vid bordet nar hon ritade. Det var for sent for att ta en nap, sa jag forsokte halla henne vaken, men da nar jag tittade till henne sa sov hon vid bordet!

 


Na, dags att gora i ordning oss for dagen! Callie sov daligt inatt. Men det brukar hon alltid gora nar hon inte har sovit pa dagen innan. Vaknat och varit orolig och torstig etc... Och hon har vackt Ella nar hon varit inne i varat rum och skrikit och haft sig... Jobbig natt!! Sa idag blir det nog sova tidigt for henne, och jag tar nog parken i eftermiddag i stallet da hon forhoppningsvis ar pa battre humor an vad hon ar pa nu!


Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0