snart militarbal!

Ja snart ar det den arliga militar balen! Forsta helgen i november tror jag att det ar! KUL!!
Justins mamma kommer hit och passar tjejerna at oss sa vi kan roa oss hela kvallen. Har en svart kna lang klanning jag ska ha pa mig och ville ha roda skor till tror jag sa att det blir lite farg, plus att jag kan ha dom till jul ocksa! =) 

vad tror ni om dom har? 



snygga tycker jag! dom andra skorna ar pa rea just nu, plus att klacken ar lite kortare sa det blir lattare att dansa! Men jag tycker om dom forsta skorna battre. Kanske kan ga och prova imorgon! =D Nu ska jag titta vidare online! 


 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej, hittade hit via aff's blogg-sida.... hur som, jag är också militärfru, maken är i Air Force, vi är dock stationerade i Tyskland just nu.

Lite kul att hitta andra svenskor som gift sig med militären, man känner sig lite ensam i sitt slag ibland. S



Ialla fall, tänkte jag skulle säga hej och ja, skorna var jättesnygga. :)

Ha det gott

/Nettan

2009-10-15 @ 10:04:07
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0