Skynda skynda...

hade sett fram emot en dag hemma med inte mycket att gora, kanske sova lite och bara mysa med Callie, och ella forstas men extra mycket med Callie. MEN jag hade ju glomt att vi maste tillbaka till sjukhuset och fixa resten av papprena eftersom jag glommde nagra forra veckan... Pust. Maste bara dricka mitt kaffe annars fungerar inte mitt huvud! Men jag har sovit gott i natt i allafall, Ella vaknade 2 ganger for att ata, och Callie har sovit hela natten! underbart! MEN imorse nar Callie kom in springande till mig sa sa hon att hon kissade pa sig och antbite, ja kissa pa sig hade hon gjort och jag tankte inte nagot mer pa 'antbite' men nar jag en stund senare gick in for att tvatta hennes lakan sa kryllade hennes sang av myror! Usch! det ar ju typ min mardrom!! Vet inte om dragit sig dit av kisset eller vad det var... Men ACKLIGT var det... Stackars liten! =( Hon hade fatt en stort myrbett pa ryggen men sag inga andra... Myrorna har i Usa ar elaka och BITS! Och vi har lyckats fatt en massa i varat sovrum och i hennes sovrum och pa badrummen. Idag blir det till affaren och kopa antkiller!

Ella sover, och jag har precis klatt pa Callie och fixat hennes har. Och nu har jag mig kvar att skynda att fixa... Skynda skynda... Idag ska jag inte vara sen! om 50 min har jag mitt 'apointment' Good Luck to me! =D

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0