Rulla rulla liten bulla...

Jag bakade kladdkakor i eftermiddag i sma muffins formar... Tyckte jag var vard det efter att jag har tranat. forst gjorde jag tranings dvd hemma och sedan sa sprang jag med tjejerna i vagnen. Skont och jag fick san energi efterat!! Kannt mig pa toppen humor trots dalig somn igar natt...

Nu ar Ryan har och leker med Callie. Hennes mamma skulle klippa haret sa da passade jag pa att 'lana' Ryan sa Callie fick lite sallskap, for det borjade namligen regna precis nar vi skulle ga till lekparken! Sa det passade ju perfekt!

Nu ska jag snart Rulla kottbullar till middag och gora potatismos, gradd sas och lingonsylt till det! Ar glad att det finns 'swedish lingonberries' i affaren! Jag som inte tyckte om lingon nar jag bodde i Sverige, men nar man ar borta ar det gott med smaker som man kanner igen och kanns som 'hemma' samma med kaviar. Det kan jag tycka ar saaaa gott men det gjorde jag inte i sverige. Konstigt hur smaken kan andras!
Bade Callie och Justin tycker om lingonsylt men dom ar bada vaaaaldigt osakra om kaviarn... =)

Nej, nu ska jag ga och se sa att tjejerna inte river huset! Och forsoka vacka Ella sa hon sover i kvall istalle och sedan ocksa, som sagt, rulla lite 'bullar'.

Vi hors!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0