regnig sondag...

Idag spo regnar det har! Skont tycker jag. Tjejerna ligger och sover och Justin ar saklart och tittar pa Fotball, det ar ju sondag! Lika bra det for annars maste jag ju se har hemma... =)

Seth och Nikki akte hem imorse. Och jag och tjejerna har legat i varan sang i pyjamas och myst och killat varandra och last bocker m.m. Ella har legat dar med stora ogon och tittat pa mig och Callie. Callie sjong, pussade och gosade med lillasyster. Mys! Hon ar sa snall med lillan.

Ellas ogon borjar bli ljusare nu. Bla fortfarande! Och jag tycker att hon har borjat blivit sa stor! Hon vaxer och vaxer och andras varje dag... Kinderna borjar bli runda och dubbel hakan vaxer hihi! Bra! Det betyder ju att hon far maten hon behover! =)

Nu vaknade precis Ellie och var hugrig, sa nu ligger hon har och ater medans jag skriver med en hand. Imorgon ar hon 3 veckor gamal! Vad tiden har sprungit ivag, men vilken undebar tid det har varit! Ar sa glad att Callie tagit det hela sa bra, och att vi alla trivs som en familj pa 4a! tank att vi ar en riktig familj nu!! =D

Nej, nu ska jag ga och satta mig i soffan och amma vidare.
hoppas ni har haft en bra sondag!!

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0