Pa tarna..

Gick jag forsikitgt over det nytorkade golvet for att inte gora fotavtryck in hit till datorn... Det luktar gott har hemma! Nystadat... Bara bulldoft som fattas! Men det har jag inga! =) Nu ska jag bara stada varat masterbedroom och badrum... Det ar stort badrum vi har, stort badkar och dusch. Jag hoppas att jag hinner innan bada tjejerna vaknar! Ja, ni horde ratt. Jag har lyckats att fa bada tjejerna att sova samtidigt! Jag har satt igang diskmaskinen, atit kottbullsmacka! GOTT!! Och suttit och tittat pa en live biljakt ifran Texas som var pa tvn och sen sopat och skurat golvet! Polisen kunde tillslut 'knuffa' ner bilen i ett dike sa den stannade och killen blev gripen, och satt i polisbilen pa en gang pa vag till finkan... Ganska spannande att se maste jag saga... Han hade inte betalat for bensinen pa en bensin station och sedan sa hade han nastan kort pa en polis och sen att han korde ifran polisen. Sa det blir nog ett antal ar i fangelse for den karln...

Parken var mysig, men varmt! Runt 30 grader idag.Vi fikade, gungade och lekte samtidigt som jag bar runt pa Ellie... Stackars liten blev alldels svettig sa vi stannade inte sa lange. Bara drygt en timme. Akte hem och Callie fick resterna av potatismoset ifran igar och jag varmde pa en grillkorv at henne sa jag kunde gora en kottbullmacka av dom kottbullarna som var kvar ifran gardagens middag. Gott! Sen blev det bums i sang for lillan och nar jag ammat Ella sa kunde jag lagga ner henne ocksa!

Ikvall ska vi ivag till en av killarna som Justin jobbar med som jag aldrig traffat forut pa en cook out. Innan det hoppas jag att jag kan aka ut pa en powerwalk/springtur och hinna med en behovlig dusch efter det ocksa? undrar om tjejerna ar med pa det ocksa!? =)

Nu sitter jag har i ett alldeles tyst hus! bara Ellas andetag hors och lite sma ljud som hon gor i mellan at...
nej, nu ska jag fortsatta med fredags stadningen!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0