Nytt gym nya mojligheter...


For min kropp vill saga! Ska joina ett super stort och frasht GYM! Med daycare i det sa Callie och Ella gar och leker, ja kanske inte Ella, men Callie kan leka medans jag tranar! Ar inte det underbart sa sag!
Borjar formodligen nasta vecka! Alla 'militarfruar' jag umgas med ska joina sa vi blir ett stort gang som kommer att ga tillsammans och peppa varandra! KUL! Langtar tills att fa spendera lite tid pa bara MIG! Det har det varit allt for lite av sen Callie foddes och nu annu mindre!

Bild pa gymmet..



Har frassten precis kommit hem fran en powerwalk och joggat med vagnen. ja, det blev ju inte sadar jattemycket joggning, men lite ar ju battre an inget! =D

NU ska jag laga kottbullar!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0