Ny hobby...

har jag fatt,  jag gar in pa tv3 och tittar pa svenska tvserier!
Just nu tittar jag pa Ensam mamma soker och Ella ligger och ater sa jag skriver med en hand sa det gar valdigt langsamt...

Kvallen och dagen har varit bra. Akte aldrig till Target far ta det nan annan dag. Hade bara inte ork att ta mig ut idag...
Har istallet lekt ute med Callie. Tog barnen pa en prommis. Gick 4 km idag i mina flipp flopps. Kanske inte det basta men med skavsar sa fick det funka. Skont kanndes det nar jag kom hem och jag kannde mig valdigt hurtig!

Nej, nu ska jag mysa med Ella och titta vidare pa ensam mamma soker!
Hoppas ni har haft en harlig kvall ocksa!

Vi hors!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0