Mer fran lordagen...

Efter naptime akte vi pa Halloween party som dom hade i en park inte langt harifran. Det var hoppborgar, korv med brod nagra tavlingar for dom sma och man kunde aka traktor m.m. Hoppborgen var saklart en stor hit for Callie!
Callie var utkladd till Batgirl. justin kopte den till henne och hon alskar den saklart! haha. Hon springer omkring med en hand upp och sager Batgirl!!

 

 
Klassisk bild, bada ser lite halv fundersam/radda av 'han' som star bakom... haha. Callie och hennes kompis Alexa som sov hos oss lordagnatt.



Dom vann varsin klubba da dom kastade som sandpasar i en kartong. Lyckliga tjejer var det nar vi akte hem! Har 'skalar' dom med klubborna! =)

Pa kvallen sa hade vi en massa folk over med sina barn pa en bonfire. Det blev grillade marshmellows och alla barn stokade till varat hus sa jag knappt kannde igen det nar jag kom in igen! Men kul hade dom! dom hade baddat sangar pa vardagsrums golvet for alla dockor och dom hade barnvagnar och dock barnstol m.m. overallt! Och dom sag pa tigger film m.m. En KUL kvall for barn och vuxna! Ella var toppen och Brianne (som vantar barn pa min fodelsedag!) holl i henne hela kvallen och Ella bara njot av att fa vara med oss vid elden och mysa.

 




Om man.. No more in the bag!

Nu har jag precis kommit hem fran en powerwalk, eller det var faktiskt inte sa mycket power idag... Jag kanner mig trott och sliten da Ella varit vaken till kl 4 imorse och gallskrikigt i stort satt heeela tiden. Vad man kanner sig maktlos nar dom har ont i magen dom sma... Gav henne lite 'gasdrops' men det hjalpte inte heller... Hon drog upp benen och skrek sa hon var rod i ansiktet... =( Lilla gumman om man kunde ha tagit bort det onda ifran henne.
Idag mar hon bra! Och hon har sovit nastan hela dagen for att ta igen lite somn... Nu hoppas jag pa att detta bara var igar natt och ingen ny vana som ska borja...

Nu ska vi ata lunch jag och Callie och snart vaknar val Ella och ska ata igen!

Vi hors!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0