Mandag!

Ny vecka nya mojligheter!

Imorse vaknade vi av att det sporegnade ute! Riktigt sadar sa det piskade mot rutorna! Mysigt tyckte jag. Och mysigare blev det nar Callie kom in till mig och sen vaknade Ella och vi lag alla tre och myste lite i sangen innan vi gick upp och at frukost. Tank att jag har sadana fina tjejer!! *Lycklig*

Nu 'rider' Callie pa sin hast som har hjul och den ar saaaa hogljud pa golvet och den gnaggar med jamna mellan rum att jag riktigt far testa pa mitt talamod for att inte skrika TYYYYSSSST! hihi, men jag ska bita mig i tungan for hon har sa roligt. =) Men mitt huvud mar sadar av ljudet... =/

Har precis kommit hem ifran att gatt ca 5km med vagnen och brudarna. Skont och jag fick lite energi kande jag.
Ikvall blir det kyckling pasta sallad till middag.

Nu kom precis Justin hem sa jag ska lammna han med tjejerna och aka och kopa hundmat!

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0