It's a beautiful mess!

Justin ar och tittar pa Amerikansk football och ater kyckling vingar idag med grabbarna. Jag stannade hemma i hopp om att fa sova lite... Gar inte sa bra an sa lange kan jag saga... Ella ar som fast klistrad pa mig idag och vill bara att jag ska halla i henne och amma henne. Callie har jag precis lyckats fa i sang, sa om nu lillan bara ville sommna sa skulle jag kunna ta den dar efterlangtade tupp luren... Som sagt, det gar inte sa bra...
Grin och gnall sa fort jag lagger ner henne i sangen... Snart sa blir denna mamma grinig och gnallig ocksa... Eller jag tror hon redan har borjat blivit det... :D
Keep calm and carry on!

Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0