Hemma dag!

Idag har jag och tjejerna haft hemma dag. Varit riktigt lata och sov lange imorse och sen gick i pyjamas halva dagen och precis nar jag tankt att vi skulle ut och leka lite sa kom Justin hem sa vi kurade alla upp oss i soffan istallet och myste och tittade pa tecknat! Ella i pappas famn, och Callie mitt i mellan mig och Justin. MYS mandag! Vilken FIN familj jag har!!

Nu har vi nyss atit italienska kottbullar och spagetti och har nu lite ljus tanda, och jag haller pa att varma lite te vatten. Callie ar nybadad och har pyjamasen pa sig och jag ska precis borsta hennes tander och stoppa henne i sin lilla sang. Annu en dag ar snart slut...

Vi ar trotta allihopa, jaspar om vart annat...
Nu ska vi mysa vidare och sen hoppa tidigt i sang da bade jag och Justin har lite ont i halsen.
Idag ar lillan 5 veckor! Och Justin kunde for forsta gangen mata henne pa flaskan. Jag pumpade lite tidigare idag och ville testa sa att hon ater bra med flaska och det gjorde hon bra! Inga protester och hon at och sommnade pa en gang! =) Jag ska nu borja pumpa varje dag och frysa, sa vi har mat till Ellie nar vi ska pa militar balen. Justins mamma kommer ju som sagt upp och passar tjejerna sa vi kan fa en kul hel kvall ut och dansa och partaja med middag och grejer! Det blir KUL! Kanner att det ar dags for att komma ut lite och fa vara Lina och inte bara mamma med spya pa axeln och mat i haret! =D Lappstift, smink, klanning och hog klackat! Kommer kanna mig som en prinsessa vid sidan av min man i sin snygga militar uniform! Langtar!!



Nu, back to mommy duties och stoppa C i sangen!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0