Hej igen!

Harlig mandag ute idag! kan ni forsta att det bara ar 11 grader ute har i Florida! Jag ska ta fram jackan som jag kopte i sverige i varas! Och Callie har redan andvant sin grona fina jacka som vi fick lana och sen fick ta med oss fran Philip och Eva-Lotta! I love that green color!! Och den ar perfekt for hon ar den enda tjejen med en gron jacka och inte rosa sa man hittar henne latt i lekparken! =D Tack Lottan!!

I fredags vi vi ju besok av John-Davis, Danielle och deras son Davis-Lee. Vi har haft jatttekul! Mycket prat, skratt. tjim och tjoo!
Davis blir 1 i december men Callie lekte jattebra med han i allafall. Visade honom sina leksaker och delade med sig av saker jattebra. Hon har verkligen varit snall i helgen! Kul nar hon uppfor sig, och det marktes att hon har varit runt andra barn mycket och lart sig att man maste dela med sig m.m. Men sen sa har hon ju blivit aldre ocksa. Hon ar ju snart 2 1/2 ar! Usch vad tiden gar!!
Pa fredagskvallen lagade jag kyckling Fajitas till oss. Det var en hit! och vi hade en eld pa baksidan. Men det blaste sa haftigt sa jag och Danielle tog barnen in och dom lekte och vi kunde snacka 'skit'. Dom har ju nyss gift sig ocksa, sa det var kul att hora detaljer fran brollopet. Dom skulle gifta sig ute, men det sporegnande den dagen sa dom fick andra i sista sekund och gifta sig under ett tak, det var ett plattak sa dom hade knappt hort vad prasten sa... Men da far dom val mycket tur! Man ska val fa det nar det regnar pa brollopsdagen? =)

J-D's syster och bror gar pa college 3 timmar harifran, i Tallahassee och dom skulle sova dar pa lordagnatt, sa vi foljde med dom och sov dar ocksa. "Justin kanner dom bra sen nar han var liten och ville se dom.. Vi at Chili och  umgicks. Sen fick vi sova alla 4a i Arlene's sovrum, J-Ds lillasysters rum. Vi hade kul! Sen akte vi hem runt halv 12 pa sondag. Hem till tvatt och saklart Football! =/ Callie kissade inte i blojan pa hela vagen dit eller hem. Holl sig i 3 1/2 timme. Tycker jag var JATTE duktigt av henne. Vi satte pa henne en pullup uti fallatt, men den var helt torr. Och Ella sov hela tiden i bilen bade dit och hem! Duktiga tjejer vi har! =D

Ar dalig som vanligt att ta bilder men nagra tog jag i allafall. Laddar upp dom senare idag... Nu sitter Ella har med mig redo att amma!

Vi hors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0