Happy friday!

Tank att det blev fredag denna veckan ocksa! ;)
Justin ska ev fa sluta tidigt idag. Men, dom dagarna han tror att han ska sluta tidigt, brukar det ju alltid 'handa' nagonting sa han blir sen istallet...

Callie ville inte sova igar kvall, jag la henne i sangen och satt och pratade och gosade med henne ett bra tag. Och sedan sa borjade hon 'I have to pee' som ar henne nya grej att fa komma upp igen. Men i bland sa maste hon ju faktiskt ga pa toan och det ar ju svart att saga nej om hon sager att hon maste ga pa toa da vi alltid 'tjatar' att hon maste saga till oss. Jag stoppade ner henne i sangen igen. Och trodde att hon sommnat. Sa jag gick och skulle sova tidigt. Kvart i 9 la jag mig. 2 min senare vaknade Ella och ville ata och sen ville hon inte alls sova! Typiskt!! Jag gick ut och skulle ta ett glas vatten, och vad fick jag se da, en liten Callie som lag med Justin i soffan och tittade pa tv! Han sa 'men hon ville inte sova'...
Jag gick och la mig igen och forsokte sova men det gick sadar... Ella var vaken och stankade och stonade och gjorde alla mojliga sma ljud och hon ville helst ligga fastklistrad pa mitt brost... Suck... Vid 11 hade jag precis fatt Ella att sova i sin egen sang, gick ut till vardagsrummet. Callie sov i sin sang, men Justin hade sommnat pa soffan sa jag vackte han och han kom till sangen och sommande pa 2 sekunder saklart. Sa dar lag jag och vred och vande och kunde inte sova. Jag var overtrott och nar jag blir sa trott ar det svart att sova konstigt nog. Sa jag som skulle sova tidigt, sommnade sist och inte forran efter 12 nan gang... Sen vaknade Ella vid 2 och skulle ata igen...
Pust, sa jag kan inte saga att jag ar speciellt utvilad idag...
IDAG ska jag inte stada eller nagonting nar Callie sover, utan jag ska ocksa lagga mig ner och sova! I NEED TO SLEEP!!! hoppas att alla ar pa min sida och later mig snusa lite ocksa... ? =)

Idag ar det regn har i Pensacola och 23 grader. Ganska mysigt nar man ar trott... ;)
Idag hander inte manga knop har hemma skulle jag tro. Kaffe och Alvedon ar pa menyn just nu. Callie sitter och ater en kalkon och ost macka. Ella ar matt och belaten och ligger och sover igen.

Kanske aker till Navy museum igen for att lata Callie leka? var dar igar ocksa. Men det var knappt nagra barn dar. Men skulle tro att det ar en hel del dar idag da det ar fredag och regn.

Imorgon lordag ska vi vara barnvakt at lilla Alexa. Hon ska sova har for hennes foraldrar ska fa ga pa fest! Det blir nog roligt for Callie! Dom brukar leka sa bra tillsammans! KUL! "I want to show Alexa my baby sissy'' sa Callie nar jag berattade att Alexa ska komma hit pa lordag. Hon ar sot varan stora syster! =D

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0