Gnall Maja...

Ella har varit riktigt gnallig idag igen. Hon som brukar vara sa snall... jag har inte kunnat lagga ner henne for da har hon borjat gallskrika tills hon blir rod i ansiktet. Hon har varit vaken sen 9 imorse, och jag har precis fatt henne att sova och kl ar lite efter 3. Men det kanske betyder att hon sover i natt i stallet? For igar natt ville hon inte alls sova... Vara uppe pa natten verkar vara hennes nya grej. Inte bra. Kanner mig yr av trotthet just nu... Saklart har ju Callie nyss vaknat sa jag kan inte lagga mig ner heller... Har lite daligt samvete for Callie idag da jag har varit ganska upptagen med Ella och inte lekt och busat tillrackligt med henne... Har langtat tills Justin ska komma hem fran jobbet, hade tankt att ta med Callie till affaren och kopa mjolk sa hon fick lite mamma tid med bara mig. Men sa ringde han just och paminnde mig att han har 'duty' inatt och kommer alltsa inte hem forran imorgon kvall... Det hade jag heeelt glomt bort! Atminstonde slipper jag tanka pa att plocka upp har hemma sa det ser ok ut nar han kommer hem och inte helt som ett bombnedslag, men nu kan jag ju gora det ikvall nar tjejerna sover istallet... Och tvatt korgen ar overfull med rena klader som behovs vikas och in i garderoberna... Kvallens sysslor blir det! Om jag inte sommnar vill saga! =)

Skulle behova ga ut pa en promenad och promenera av mig lite stress, men det ser gratt ut sa det borjar nog regna snart, precis nu nar det borjar svalna lite ute... sa det blir nog ingen promis idag heller... suck. Men kanske hinner jag ut innan det blir morkt istallet?

Ja, det har blev ju ett litet gnall inlagg fran mig, men sant ar livet! =) Nu ska jag passa pa att ata nagonting, och sen leka lite med Callie. For man vet ju inte nar lillan bestammer sig for att vakna och vara tjurig igen... =)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0