Fredagsmys

Sa har sag det ut hos oss imorse. Nar vi vaknat sa kom Callie in till mig och Ella som precis ammat klart lag hos mig ocksa! Fredags mys i mammas sang ar val alltid mysigt!



Jasp! Maste jag vakna!?



Gosiga sma tar!



Kramar till lilla syster!



Lite for mycket kramar! =)



Min stora fina tjej!



Hon ar en san fin storasyster! Tank att hon ar min egna dotter!



Nu sager vi Hejda och gar och har en slapp dag i slappa klader till lekparken och lammnar ett stokigt hus och alla maste hemma! Dom kan vi ta senare idag!
JAg tar med mig en 'to go coffee' pa vagen ocksa! Ella sitter redan i bilbarnstolen har bredvid och ar redo att folja med pa stora systers aventyr!

Vi hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0