Ella ar 1 manad idag!

Ja, idag den 14e Oktober sa ar Ella en manad gamal! vart flog tiden ivag? Det ar ju nastan JUL!?
Fattar inte att halva oktober har gatt snart! Otroligt... Och snart fyller min mamma ar ocksa! ;)

Idag blir det storytime igen pa bokaffaren! Callie har nyss vaknat och kl ar halv 10! Och Ellie sover fortfarande! Hon har i stort sett sovit sen kl 3 igar eftermiddag, hon har ju vaknat varje 4 timmar till att ata och hon var vaken en svang i gar kvall i typ 20 min, men annars har hon sovit som en stock! jag var till och med inne pa hennes rum och hammrade upp bokstaver i hennes namn igar, men hon sovde bara! Kopte, malade dom Rosa och satte upp dom i gar. KUL pyssel!
Blev fint, men nu funderar jag pa att flytta om dekorationerna lite dar inne... tar kort sen och visar nar jag bestamt hur det ska se ut!

Callie dricker nu lite mjolk och tittar pa Dora i soffan... Jag ska ga och gora i ordning mig. Har redan passat pa att duschat nar tjejerna sov! AMAZING var det att fa ta en dusch utan skrikande ungar, hann ju till och med raka benen sa jag kan ta pa mig shorts idag! =D Aven fast termometern (pa datorn) visar 23grader, moln och ev regnskurar... Vaknade i morse av att det spo regnande ute! Mysigt nar man far dra tacket over huvudet igen och sommna om till ljudet av regn... =)

 



Nu 'mission get ready with 2 kids'! Har 34 min innan jag maste vara ute ur huset for att hinna kora dit i tid! Tror ni att jag hinner? nja... Om jag kanner mig ratt sa blir jag nog sen! =D
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0