Good night!

Ella var vaken fran halv 1 till kl 7 idag! det ar lange det for en 3 veckors gamal bebis. Hon har suttit i babysittern och legat i vaggan men mest ville hon ligga hos mig. Det fick hon garna! Har tittat in i hennes bla stora ogon och pratat med henne och forsokt fa henne att le. Det ser ut som att hon ler med ogonen men kan liksom inte fa till det med munnen an... Hon ar sa fin min lilla Ella. Hennes smeknamn har hemma i huset ar Ellie och E, alltsa den engelska bokstaven E. =) E-J (engelska bokstaverna igen) fran Ella Jolene, Aven princess kallas hon ibland, och sissy forstas som Callie alltid kallar henne. Callie's smeknamn ar ju C, engelska bokstaven igen (cee), Callie-O fran hennes mellan namn Olivia, Monkey och bubbles for hon alskar bubblor och for att hon ar som en klatterapa... =) Kart barn har manga namn! =)

Nu sitter jag har med en stooor kopp te, vanligt pas earl gray the. Gott, men brande precis tungan! =/Precis lagt Callie, och Justin sommnade pa soffan, Han var vaken kl 4 imorse. Han kom hem tog en dusch busade lite med Callie och gosade med Ella och sen sa slocknade han pa soffan innan middagen och han var sa trott sa han vaknade inte ens nar middagen var klar... stackarn for att behova kliva upp tidigt jamt!

Haller pa att ladda upp nagra fa bilder som jag hann knappa pa Story time idag. Callie hade verkligen jatteroligt! Och lararen, Miss Linda, var verkligen jattebra!! Men hon hade en kort klanning pa sig och man sag trosorna pa henne hela tiden! haha, sa det kanske inte var den basta outfiten att ha nar man leker, sjunger och ar upp och ner pa golvet med sma barn! Haha... Oh well! Tur att barn inte tanker pa sant!
Dom sjong sanger, raknade saker, laste en kort bok och sen var det pyssel efter det. Vi ritade, klippte, gjorde ett halsband etc. Och Callie rev sonder allt allt pa vagen hem i bilen!Typiskt, jag som hade tankt att spara! Ella sov hela tiden, inte ett pip hordes fran henne! =)men sen vaknade hon pa vagen hem och grinade sista biten for full hals!
Traffade Dana och hennes tvillingar Teagan och Trenton dar. Och sedan kom Jennifer och hennes dotter Paisley som ar 2 veckor aldre an Ella och motte upp oss och fikade en latte och at en havrekaka pa Starbucks. Mums vad gott det var! Och trevligt! Tycker verkligen om Jennifer, aven Dana! Deras man jobbar tillsammans med Justin sa det ar kul att vi tre kan traffas pa dagarna da vi alla ar stay at home moms. Jag tror Justin och killarna tycker det ar kul ocksa for dom trivs bra tillsammans ocksa...



Callie i blatt ritar for fullt, blonda lill killen ar Trenton och sen sitter Teagan med ryggen hit.



Dana i bakgrunden och sen Trenton och Teagan. Dom ar tvillingar och fodda i april 07, sa dom ar 2 manader aldre an Callie. Ser ni vagnen i bakgrunden? Dar i ligger Ellie och sover! =)



Ella sussar sa gott i sin bilbarnstol... =) Perfekt att man bara kan satta ner den i vagnen nar jag gar stallen sa vaknar hon ju inte! tank att hon redan ar 3 veckor!

Det var dom anda vettiga bilderna jag tog, for nar jag tog dom har sa kom dom och delade ut saxar och en tva aring med sax ar ju inte en san dar jattebra ide tycker jag... Lite nervos blev jag sa jag fick ta saxen ifran Callie och hjalpa henne.. =)

Imorgon bjod jennifer med mig pa en playgroup hos en annan mamma. Men jag vet inte om jag kan ga. Har namligen en massa papper jag maste fylla i pa militar sjukhuset om Ella m.m. vid halv 11 tiden och sedan sa maste nog Callie sova, sa vi far se hur det blir. trevligt skulle det ju i allafall ha varit att kunna ga. Dom skulle gora babtik trojor imorgon. Heter det Batik kanske? Kommer inte ihag i skrivande stund. Ooops, sorry! =D

Nej, nu ska jag ga och satta mig en stund tror jag innan jag ska ga och krypa i sang! nej, nu ljog jag, ska pa facebook en svang ocksa! hihi!

Vi hors!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0