Columbus day...

Idag har det varit Columbus day har och Justin har varit ledig! Dom firar Dagen da Columbus hittade Amerika.
Vi har i stor sett inte gjort nagonting! Bara degat vid datorn och tvn... Justin klippte graset, det ar det enda vettiga tror jag som har hant har hemma...
Igar kvall akte vi till  vara kompisar Dan och Brianne, och vi kom inte hem forran midnatt nagon gang. Callie sommnade i bilen hem, men var glad och vaken hela kvallen. Och Ella sov mest men vaknade sista timmen och sen var vaken i bilen hem, hon skrek halva vagen, och sen sa var hon vaken till kl 2 ungefar! Jag var saaaaa trott! Pust, men jag fick sova ut i morse da vi alla sov till kl 10!! Och sen sov jag aven en timme pa eftermiddagen. Men det behovde jag, for jag haller pa att bli forkyld tror jag. Lite sma ont i hals och oron... VILL INTE BLI SJUK!! Har druckit te med honung och citron idag for att kurera halsen...

Callie haller pa att fa tva nya tander uppe i munnen. Och har ont, det marker man for hon pillar inne i munnen hela tiden... =( Stackarn, om man kunde ta det onda ifran henne...

Ella mar tipp topp och sover och bajsar och ater i stort satt. Hon har borjat vara vaken mer pa dagarna och vill garna att man haller i henne... I dag lag hon pa magen pa en stor filt och det tyckte hon inte var sa dar jatte kul... Lite grin blev det pa slutet... Callie tyckte det var himla roligt och lag brevid och sa hej Ella! hela tiden... Min fina tjejer!!

Det ar ju Football monday idag sa Justin sitter och tittar pa football. trakigt tycker jag! But oh well, har last lite tidningar istallet...

Justin lagade middag. Det blev en jattegod kyckling pasta som han hittade pa. Han blandade i citron och en massa gronsaker m.m.
GOTT! Och skont att jag slapp laga mat! Men jag fick ta hand om disken.. :)

Var sa himla chocklad sugen i kvall, men vi hade ingen choklad hemma och det spo regnar ute sa jag ville inte aka och kopa natt stekte applen i smor och kanel i stallet. Blev gott, men inte som choklad! =)

Nu ska jag lasa nagra av min favorit bloggar innan det ar dags att krypa ner i sang igen... Behover min skonhets somn! ;)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0