Chili night!

Jag och Justin akte och at lunch idag nar Callie var hos Ryan. Vi hade Ella med oss, men hon sov hela tiden, sa det kanndes som det bara var vi tva och det var mysigt! Man far passa pa alla dom fa stunderna man far tillsammans nu for tiden. Vi akte till ett litet sushi stalle och mumsade pa sushi! Jag at med rokt lax och avokado och sen en rulle med ost och kokt raka. Justin at tonfisk, men jag ar inte sadar fortjust i den raa sushin.

Sen hamtade vi Callie hos Ryan. Hon hade precis haft en liten olycka i brallan sa hon fick lana nya shorts av Ryan. =)
Sen akte vi hem och jag ammade lillan, och tankte ta en liten nap. Men precis nar jag slumrade till kom vara kompisar cecilia och ralfph och deras dotter Genesis och vi tog tjejerna till lekparken.

Nu ska vi snart ivag till dom och ata Chili. Det ar precis som Chili con carne, fast som lite mer soppigt eller vad man ska saga... Och vi ater det med kex... 



Vi hors sen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0