Besok...

Seth och Nikki, Justins bror och fru, ar pa besok. Dom kom sent i torsdags kvall. Och vi kom inte i sang forran vid 2 tiden, men sa precis nar jag lagt mig till ratta bestamde sig Miss Ella for att det var dags att vakna och vi var vaken till kl 4 pa morgonen... Trott var jag fredag morgon! thank God for Coffee!

Fredagsmorgonen blev Callie glatt overraskade att hennes favorit moster var har! Hon sov ju nar dom kom hit sa det blev som sagt en valdigt glad overraskning. Nikki ar ju dov, sa nu tranas det teckensprak har for fullt. Kul att lara sig, men vad svart det ar att komma ihag!

Justin jobbade fedag, och jag stack ivag och storhandlade tillsammans med Ella medans Callie fick ga till lekparken med uncle Seth och Aunt Nikki. Hon hade jattekul och ville gunga massor berattade dom.
Pa vagen till affaren sa motte jag Justin som kom pa andra sidan vagen pa vag hem fran jobbet! Sa det blev en snabb slang puss innan vi korde at var sitt hall! =)

Ella var jattesnall i affaren, sov bara saklart! Men sa fort jag borjade kora hem sa blev hon tok hungrig och grinade och grinade! Jag skyndade mig hem, och Justin packade upp varorna medans jag ammade lillan. sa nu har jag grejer over allt dar dom inte ska vara i mitt skafferi. =) Men skont var det att inte behova packa upp! =)

Callie sov inget under dagen igar sa det var en grinig kvall vi hade! =/
Pa kvallen hade vi en brasa pa baksidan! Jattemysigt! ralfie, hans fru Cecilia och dotter Genesis, Lance, Mitchell och hans dotter (och Callie's bastis) Ryan kom ocksa.
vi at tacos innan vi gick ut till brasan... Vi hade mysigt, och jag var sa arg pa mig sjalv att jag inte kopte Marshmallows! Tittade pa dom, men sen tankte jag ah, jag kan kopa det sen. Dumt av mig! Oh well...

Kvallen hade en valdigt trakig avslutning... =( Seth och Nikki's lilla hund, en liten dvarg tax, sprang ut i vagen och blev over kord av en bil och dog direkt... =( Det var valdigt mycket tarar och justin och Seth fick ga och begrava honom i skogen bakom har dar vi bor... Callie sag honom ligga ute pa garden genom fonstret i hennes rum, och hon sag att Nikki var ledsen. Sa det var valdigt svart att forklara for henne att Elmo hade akt till 'puppy heaven' och att han inte skulle komma tillbaka. Forsokte halla henne borta, men jag tankte inte pa att hon kunde se i hennes fonster pa rummet medans jag gick ut och kramade om Nikki... Dumt av mig, och hon har fragat mig om och om igen vad som hande igar med Elmo. Elmo var som Nikkis lilla bebis, sa hon var verkligen jatteledsen... =(

Idag sa vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pa. tror vi ska ata Crabb legs ikvall, men det ar det enda jag vet just nu... Men nu maste jag ga och ta en dusch och satta pa mig lite mascara... =) Sa hoppas ni har en bra helg och att ni njuter av livet!!

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0