1a Oktober!!

Fattar inte vart den har sommaren tog vagen! Och jag kan inte forsta att det ar Oktober redan!!!
Hosten har kommit hit, och den verkar stanna... Bara 20 grader idag igen! Underbart och det ar nastan lite kyligt i luften... Den fuktiga luften vi har har har forsvunnit och vi har nu en torrare luft. SKONT! Alskar att kunna vara ute med Callie och leka och att kunna promenera utan att kanna att man haller pa att do i varmen!

I morse var jag pa Target finally! Kopte 3 par brallor at Callie, och en huvtroja. Jattefina klader hittade jag och billiga! Byxorna var bara 7 dollar styck! Perfect!

Nu sover tjejerna, jag har precis atit en kyckling sallad och nu e-mailar jag lite bilder till svarmor for jag har inte gjort det pa ett tag. Sen maste vi ivag till banken och affaren i eftermiddag. Och tvattmaskinen gar for fullt...

Nikki och Seth kommer hit sent ikvall och stannar tills sondag. Ska passa pa att lata dom vara barnvakt imorgon sa jag kan aka och storhandla med bara Ella. Kanske dom kan ta Callie till lekparken eller natt annat kul?

Nej, nu ar det dags att plocka upp lite, och vika all tvatt som ligger pa hog!
Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0