Sjukstuga...

Igar och idag har det varit sjukstuga och en lite gring mamma...
Det ar bara Jag och Justin an sa lange som ar krassliga, men en pigg och uttrakad Callie och en sjuk, och grinig mamma gar bara inte ihop... Har suttit ute medans Callie sprungit omkring pa baksida som en galen tupp, varit inne och byggt lego. Sov en svang och sedan vikt ett TON med ren tvatt... Nja kanske inte riktigt ett ton men nara... ;)

Ella har varit toppen. saklart! ;) Sovit, 'pratat', ler mot mor sin. Men svart att det att vara upp i henne da jag ar radd att hon ska bli sjuk. Forhoppningsvis gor ammningen att hon klarar sig. For det ar HEMSKT nar dom sma blir sjuk tycker jag!

Ikvall blir det inne och hemma och kurera oss med te och honung och film.
Imorgon ska vi ut till en STUGA vid STRANDEN som nagra kompisar hyrt och se dom omtalade BLUE ANGELS.
Flygplans SHOW som ska vara kanon bra! Langtar! Har alltid velat se den! Forhoppningsvis ar inte Callie radd for dom ar ju verklig hogljudda... Och Ella kanske sover bra nar det ar loud noice som vanligt?
Dar ute ska vi ATA Pastalaya. En STOOOR gryta med rakor, stark korv m.m. MUMS!
Vi tar nog med oss bakade grona bonor. Yuum!


bild

Nej, nu ska jag ga och laga middag till mina hungriga unge och man.
VI HORS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0