Packa packa hela dan'!

Vad ska vi hitta pa idag da?
Jo, packa packa packa. imorgon ska vi aka till Justins familj ner mot Tampa hallet. Justin ska aka till Georgia och jaga hjort och jag och tjejerna ska vara hos hans foraldrar till och med mandag da vi kor tillsammans med dom upp till Georgia och ar dar over Thanksgiving (som ar pa torsdag) och kommer hem nasta sondag! Sa det kanske inte blir sa mycket bloggning den narmaste en och en halv vecka... =( Men vi kommer ju ha roligt i allafall!! Aka fyrhjuligar och kabota m.m. SKOJ! Och nu ar ju callie sa stor att hon far hanga med oss mycket och inte bara stanna vid campingen med farmor! Istallet har jag ju Ella sa det blir nog mycket skoj for Callie och Justin tillsammans. Making memories together! Det basta som finns! Jag och Ella kan ju alltid mysa vid elden och ata marshmellows! MYS! ;)

Tvattmaskinen gar varm for att vi ska ha rena klader med oss upp till Georgia. Alltid svart att packa tycker jag da man ska ha VARMA klader till Georgia och svala klader ner till Tampa. Det ar ca. 6-7 timmar till Tampa har ifran och det skjiler sa mycket i varmen har i fran. Konstigt... Plus med en nyfodd och en 2 1/2 aring ar det MYCKET som ska packas! Blojor, vatservetter, klader filtar m.m.
man kanske ska borja lite smatt!? huset ar i allafall rent och fint! Sa det kanns bra i allafall. Alltid skont att komma hem till ett rent hus nar man varit borta! eller hur? ;)

Vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0